Kerroin aiemmin lähisuvun vauvasta (olkoon nyt tässä vaikka työnimellä "nestori" ), kuka on minulle kultaakin kalliimpi..

Nestori on ollut viimeiset kolme viikkoa sairaalassa, koska hänellä on ollut kaikenlaisia ongelmia heti alusta saakka. Nyt höneltä leikattiin mahaportin ahtauma ja n. kuukauden sisällä hänelle tehdään sydänleikkaus.

Näin Nestorin tänään ensimmäistä kertaa muutamaan viikkoon, ja voi että, mutta muutos oli aivan valtava !! Olemme Nessun äidin kanssa olleet tekemisissä/kuulolla päivittäin Nessun kuulumisista, ja vaikka olen kaivannut/miettinyt tätä aivan jumalaisen ihanaa lasta päivittäin, niin töiden lomassa tämä 1oo kilsan matka on ollut mahdoton toteuttaa.

Kuinka voi pieni lapsi muuttua niin paljon =) Nessun oli posket pyöristyneet ja täynnä hymyä koko poika.. OLEN NIIN ONNELLINEN NESTORIN ja KOKO PERHEEN PUOLESTA PUOLESTA !!!!

Olisin voinut rutistaa sitä lasta tänään niin lujaa.. !!!

Ihana nähdä, että heilläkin alkaa taas elämä voittaa ja kaikki on viimein hyvin ! Mä olen niin paljon rukoillut, itkenyt ja toivonut Nessun puolesta, että kukaan ei voi ymmärtää.. On vaikea kuvitella näin jälkikäteen, että miten vaikea mun oli tämän äidin odotusaikana suhtautua häneen ja koko raskauteen.  Ja silti NYT Nestori on mulle kaikki kaikessa !!

Käyntimme jälkeen olo oli taas niin jumalattoman epätoivoinen, miksei, miksei, miksei ??

Tiedän niin helvetin hyvin jo, tässä vaiheessa ettei elämä pienen lapsen kanssa ole missään vaiheesa mitenkään helppoa tai yksinkertaista.. Silti HALUAISIN, HALUAISIN JA HALUAISIN.. TOIVOISIN, TOIVOISIN JA TOIVOISIN.. RUKOILISIN, RUKOILISIN JA RUOKILISIN..

Pelottaa.. En ole vielä soittanut klinikalle huonoja uutisia, kun kaikki voimat ovat menneet itsensä kokoamiseen..

Maanantaina sekin olisi sitten jälleem edessä...