Olen koko illan tapellut saadakseni sivuilleni weppimittarin/kävijälaskurin, tuloksetta. En näimmä ole mikään tekniikan ihmelapsi.. Sain kyllä tehtyä site meter sivuilla sen mittarin, mutten saa näille sivuilleni sitä liitettyä =(

Hitto, kun on muka vaikeaa.

Kello on jo jumalattomasti ja aamulla tarvisi taas herätä töihin. Motivaatio on miinus viisi miljoonaa.

En tiedä tekeekö/lisääkö tämä ainainen pimeys ja sataminen tätä väsymystä, mielenkiinnottomuutta ja ärtyneisyyttä, minä kun olen aina ollut täysin auringon lapsi, ja inhoan kylmää, pimeää ja talvea.

Mies aina nauraa, kun mulla on heinäkuussakin villasukat jalassa, ja kiusaa, että minuun on tekovaiheessa unohdettu asentaa termostaatti. Mutta niinhän se on, kesällä ja auringonpaisteella tunnen eläväni ihan täysillä, eikä minua pihalta sisälle saakkaan. Talvet, syksyt ja kylmä ovat yhtä piinaa.

Ehkä minut on tehty vahingossa väärään maahan..