Kolmas piikityspäivä takana, ja huomenaamulla pitäisi lähteä taas ajelemaan klinikalle ensimmäiseen ultraan. Vähän jo jännittää, että mitä sieltä löytyy, vai löytyykö yhtään mitään ?!?

Tuo pistäminen tuntuu päivä päivältä "iisimmältä", ainakin tuon lääkkeen suhteen, kun se neula on niin ohut. Olen jo vanha konkari =) Mies naureskeli, että navanseutu on pian täynnä piikityksen jälkiä.. =) Ei se oikeastaan edes tunnu pistämiseltä. Suotta sitäkin sillon niin hemmetisti jännitin. Ja eikähän viime vuoden leikkausten jälkeen mikä tahansa ole helppo homma !!

Sitäpaitsi nyt olen jo alkanut stressaamaan sitä tulevaa (luultavasti ensi viikon alussa) punktiota, kun olen lukenut, että toisilla se on aivan äärimmäisen kivuliasta. Saahan siinä särkylääkkeitä  ja sairaslomaa, mutta..

Stressiä on siitäkin, etten tiedä miten saan työvuorot töissä sovitettua?! Huomisen sain vaihdettua työkaverin kanssa, kun mulla on aamuvuoroviikko, mutta perjantai jo tuottaa ongelmia ja silloin on sitten luultavasti se toinen ultra. Ja ensi viikko, kun on sitten se punktio ja siirto ??

En tiedä, kun eilen illalla olin menossa nukkumaan  vatsaan alkoi sattua niin hemmetisti. Se oli sellaista aaltomaista kipua ! Nyt välillä viiltää ja vatsa "korisee" tai "kuplii" sillai hassusti.

En osaa sitä oikein edes selittää. Olen miettinyt, että johtuuko se tuosta lääkkeestä, vai mistä, ja sitä tuolla lapsettomuus-puolella kyselinkin, mutta yksi vastaaja oli sitä mieltä, ettei se siitä johtuisi vaan tämä kuulostaisi enemmänkin joltain suolistoperäiseltä. Eli olisiko ihan sattumaa vain... Tiedä sitten, ei ole ennen ollut tälläistä. Mutta kaippa se on niin kuin tuo vastaajakin sanoi =)

Jaahas, nyt saunaan miehen kanssa, ja maate, kun aamulla on kukonlaulun aikaan taas herätys !