ELÄMÄNI KARMEIN KOKEMUS!!!!!!

Nyt vasta alkaa tuntua pikkuhiljaa siltä, että jäänkin henkiin !!!

Aamulla menimme klinikalle, ja pääsimmekin melkein heti "heräämöön" odottelemaan vuoroamme. Hoitaja tuli kyselemään kuulumisia ja vointia. Ilmeisesti mun jännitys näkyi hyvin päällekkin päin, koska hoitaja tarjosi mulle diabamia, jotta olo rauhoittuisi. Suostuin, koska niin paljon mua pelotti. Hän alkoi laittamaan mulle tippaa, mutta huonoin tuloksin. Laittoi sen mun kämmenselkään jotekin väärin, koska suoni puhkesi. Eikä sitten kyllä enää uskaltanut toista kertaa yrittääkään, vaan sanoi lääkärin sitten laittavan sen uudelleen.

Pian menimme toimenpidehuoneeseen, jossa kaikki sitten alkoi. Puudutuksia, kipulääkkeitä ja sitten hommiin. Se itse toimenpide ei ollut tässä kauheinta, vaikka sekin tuntui niin jumalattoman pahalta ja iljettävältä, ja kyllähän siinä tuli kyyneleetkin silmiin. Onneksi oli mies pitämässä kädestä kiinni.  

Eihän se punktio kestänyt kuin n. varttin, ja sen jälkeen mies auttoi mut takaisin sinne heräämön sängylle. Sitten se alkoi. Kuinka voi ihmisen vatsaan koskea niin paljon ?? Mä olin jo yhdessä vaiheessa ihan varma, että nyt on jotain pahasti vialla. Hoitaja kävi kolmeen otteeseen antamassa mulle kipulääkkeitä. Niin suuhun kun suoneenkin.

Reilun kolmen tunnin päästä alettiin hankkiin lähtöä sieltä. Ja hädin tuskin mä pääsin autolle sieltä sisältä. Kotona on koko päivä mennyt maatessa, nukkuessa, milliäkään en ole voinut liikahtaa. Heti jos liikun, kipu iskee. Aivan kuin olisi koko alavatsa aivan auki, viiltää ja tuntuu, että taju lähtee

Mies on ollut aivan ihana, niin huolissaan. Se sanoi jo tossa yhdessä vaiheessa, kun jälleen tuli kyyneleet, kun en päässyt sohvalle, että milloinkaan enää mulle ei tehdä tälläistä !!! Sanoi, että häntä niin pelottaa, kun mua sattuu.

Nyt alkaa ensimmäistä kertaa aamun jälkeen tuntua siltä, että ehkä tämä tästä sittenkin..

NIIN JA YSTÄVÄT RAKKAAT; TÄMÄN PÄIVÄ TULOS;

VIISI NÄTTIÄ MUNASOLUA!!!!!