Rankkaakin rankempi päivä takana.

En tiedä johtuuko noista hormoneista vai mistä, mutta mua väsyttää KOKO ajan, voisin nukkua 24h/vuorokaudessa ja sitten siihen vielä lisätään koko ajan vaaniva, pieni etova olo ja helvetin arka ja lävistetty vatsanahka, niin setti on valmis.. Tunnen oloni lähinnä narkkariksi tai vähintäänkin kuukauden viinaa ottaneeksi ihmiseksi..

Onko se sitten mikään ihmekkään, kun yht´äkkiä olen alkanut pisteleen itseeni puregonia, ja nyt sitä annostakin tosiaan lisättiin, ja tänään aloitin vielä tuon jarrulääkityksenkin.. Niin, kävin jälleen apteekissa tänään hakemassa lisää noita lääkkeitä ja taas sinne meni karvan vajaa 300 euroa. Alkaa jo katto häämöttää noissa lääkemaksuissa.

Tuo jarrulääke (Orgalutran) tuntuu paljon pahemmalta pistää itseensä, siitä voi jo sanoa, että se sattuu! Ja se täytyy vielä itse itseensä pistää..  Puregonissa on se piikki on sentään niin pieni, ettei oikeastaan edes huomaa pistävänsä itseään.

Mies on kovin huolissaan minusta ja mun olosta. Puhuu "myrkyistä" ja on suree, kun mun on paha olla. Sanoinkin kyllä jo tänään miehelle, että tiedätkö, että kyllä mä kestäisin tämän kaiken uudelleenkin, jos minun tarvitsee! En mä tähän kuole.

Ja jos vaan mekin VIIMEIN onnistuisimme tässä..

402340.jpg