Sitä olisi sitten toinen pistos piikitetty, ja se sujui jo huomattavasti helpommin, kuin eilinen.  Olossa en ole huomannut mitään eroa, vaikka enhän mä kyllä tiedä pitäisikö sen tuntuakkaan ?? Siis vaikuttaa tuo Puregon sitten, niin että siitä tulisi edes mitään "tunteita" ?

Niin, soitin sitten tänään sinne klinikalle, sitä ensimmäistä ultra-aikaa, ja se on sitten keskiviikkona heti aamusti. Toivottavasti tuosta pistelystä nyt on ollut edes jonkunlaista hyötyä. Se vasta olisikin kamalaa, ettei sitten olisikaan tapahtunut mitään. Mitähän sitten tehtäisiin ???

Olen aivan poikki. Töissä oli rankka päivä, ja sitten vielä koko aamupäivän mun mielessä pyöri vaan Nestori. Oli aivan ihana saada puolen päivän jälkeen viesti, että leikkaus on ohi ja kaikki oli mennyt hyvin =)

Töiden jälkeen siivoilin ja järkkäilin paikkoja, ja nyt vielä tarvisi pestä pyykkiä.. Viime viikolla nuo kotityöt jäi vähän rästiin, kun olin iltavuorossa koko viikon, ja vasta kymmenen aikaan kotona. Aamut mulla menee aina vaan kelloa kytätessä, enkä saa mitään oikein aloitettua.

Nyt täytyy mennä saunan lämmitykseen.