Soitin äsken klinikalle munasolujen tilanteesta..

Kaikista viidestä eilen poimitusta YKSI AINOA oli ollut kypsä ja oli hedelmöittynyt.. Eli kaikki on tuon yhden ainoan varassa.

En jaksa enää tätä taistelua. MÄ LUOVUTAN!

OLEN NIIN HELVETIN PETTYNYT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Lisäys; Olin niin kauhuissani ja peloissani tästä tilanteesta, ja näin jo sieluni silmin tilanteen paljon pahempanakin, kuin mitä se todellisuudessa oli. Odotukset kaiken suhteen oli todella suuret, kuvittelin tyhmänä, että tottakai nämä kaikki viisi hedelmöittyvät, ja että meillä riittää niistä pakkaseen saakka "kavereita".

Kestin itseni pistelyt ja ennenkaikkea sen punktion vaan tämän tiedän turvin. Kun asiat eivät menneetkään niin, olin aivan suunnattoman surullinen. Olin myös varma, että tämä meidän ainokainenkin jättää sitten jakautumatta, ja joudun tämän kaiken kestämään uudelleen ilman edes yhtä onnistunutta yritystä!!

Meidän kamumme oli siis tänään tämän näköinen;

482792.jpg

Hedelmöittynyt munasolu

AlkuperäinenKuva