HYVÄÄ ÄITIENPÄIVÄÄ! 
 
 
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
 
 

Lapsuus se on
korvaamaton
paljon mä sain
siks kiitän nyt vain
Äidillein vaan
laulaa nyt saan
äideistä parhaimman sain. ...

lapsuus se on, korvaamaton,
paljon mä sain, siks kiitän sua vain,
äidillein vaan, laulaa mä saan,
äideistä parhaimman sain.

lohdun hän loi, suojan hän soi,
hellyyttä koin, siks kiittää sua voin,
rakkaudestaan, voimaa mä saan,
äideistä parhaimman sain.

hän ymmärtää ja lohduttaa,
laulun tän hän nyt saa,
kallein hän on,
niin korvaamaton,
parhain hän on äiti mun...

luotas jos tie, kerran mun vie,
suureks kun vartun, unhoon jää et,
muistot nää mieleen jää, rakkautes tää,
äideistä parhain sä oot.

hän ymmärtää ja lohduttaa,
laulun tän hän nyt saa.
kallein hän on, niin korvaamaton,
parhain hän on äiti mun