Aargg..

että osaa tuo mies joskus olla ärsyttävä.. Koko vapaapäivä on mennyt tänään pieleen, kun on ollut kun perseeseen ammuttu karhu. Aamu jo alkoi näin, tai oikeastaan eilinen ilta. 

Tänään oli määrä lähteä anopin luokse puusavottaan, ja kaikki alkoi jo illalla siitä, kun tämä kiukutteli mulle siitä, että täytyy viimeistään yhdeksältä aamulla lähteä, kun on koko päivän jumalaton kiire..

No, mä en laittanut aamuksi kelloa soittamaan, kun ajattelin, että kaipa tuo herättää jos tarve vaatii, ja herättiinkin sitten vasta puol kymmenen aikaan.

Aamusti jo ihan mieletön stressi päällä, ja tiuski ihan joka asiasta. Taisi sen kyllä sitten itsekkin huomata, kun olin ihan hiljainen ja matkalla pyyteli anteeksi tiuskimisiaan. Oikeesti vaan välillä vituttaa niin suunnattomasti!!!!

No, anopin tykönä sitten menikin jo kaikki ihan ok, ja päästiin kotiinkin. Ja illaksi olikin määrä mennä mun vanhemmille, kun miehen piti auttaa jonkun kaasugrillin kokoomisen kanssa siellä ja sitten oli määrä siellä sen jälkeen grillailla ja syödä oikein kunnolla, niin auta armias, siellä täähän JÄLLEEN aloitti sen saman tiuskimisen mulle.. Käyrät senkuin nousi..

Eli kaikinpuolin "erittäin ihana" vapaapäivä jälleen yhdessä vietetty ja takanapäin.. ONNEKSI HUOMENNA "PÄÄSEE" TÖIHIN...

Kuinka voi olla niin rakas ja tärkeä ihminen samaan aikaan niin HELVETIN, VITTUMAINEN TYYPPI????

Mutta eikös se niin menekkin, että;

"VIHA EI OLE RAKKAUDEN VASTAKOHTA, VAAN VÄLINPITÄMÄTTÖMYYS!!!!!"