Niinpä se meni sitten tämä ilta päin helvettiä..

Kamala riita miehen kanssa, aivan typeristä asioista.. MUN vikahan tämä oli 100%, kun vedin herneen nenään ihan syyttä suotta. Sillähän se sitten oli valmis =( Mies pyyteli anteeksi, ja minäkin, mutta silti fiilikset ja olo jäi todella surkeeksi. Koko ilta meni lähinnä hiljaisuuden vallitessa, ja tuo kävi yksin saunassakin.  Nyt meni nukkumaan, kun aamuyöllä kuitenkin jälleen herätys.. Tekisi mieli mennä antamaan jättihalaus, mutta en vaan pysty..

ETTÄ MÄ OLEN IDIOOTTI JA TYHMÄ!!!!

Mä en oikeasti käsitä. Nyt jo muutaman päivän ollut sisimmässä niin ihme fiilikset. Tekisi vain mieli huutaa tai itkeä. Tai niin, itku nyt on tullutkin ihan pienimmästäkin. Eikä tää olo ole mitenkään 24h, vaan se tulee silleen aaltoina. Meillä on mennyt miehen kanssa viime ajat paremmin, kuin aikoihin.

Stressi kaikista asioista on vaan välillä niin kova. Raha, työt, hoitotauko..jne Vaikka ainahan niitä on, tuntuu vaan tekosyyltä. Mutta totta tuokin kyllä on. Kaikki vaan kasautuu niskaan, ja tuntuu tukehduttavalta.

Ehkä mekin oikeasti tarvittaisiin kahdestaan se "vie-teinit-mummulaan-ja-lähde-hemmottele-ja-rakasta-mua-risteilylle", kun en edes muista, koska viimeksi olemme viettäneet KAHDESTAAN sitä aikaa.

Aina ja joka viikonloppu meillä on talo täynnä teinejä, kun nuo kutsuvat yövieraitansa, ja siihen lisäksi kuitenkin me molemmat olemme myös viikonloppuisin töissä. Ei sillä, mä tykkään toisaalta, kun nuo remuaa kotona, ja se nyt on sitten ihan sama, onko niitä siinä kaksi vai neljä. Mutta se kahdenkeskinen "laatuaika" pelkästään aviomiehen kanssa puuttuu vallan =(

Miksi tämänkin nyt piti mennä näin ??? Enpä voi syyttää kuin itseäni, ja omaa käytöstäni. Että ottaa päähän..