Miten voi ihminen olla näin kuoleman väsynyt ??? Olo on muutenkin ihan "höntti", ihan kuin olisi viikon ryypännyt päivät ja yöt läpeensä. Vaikka mitään en siis ole ottanut *tarkentaa* Tänäänkin nukuin töiden jälkeen klo 16-19.30, eli se niistä kotitöistä, ja nytkin olisin ihan valmis kömpimään miehen kainaloon makkariin.. PLÄÄH!!!

Koko juhannus tosin meni siis töissä, ainoa vapaa oli just sitten se lauantai. Sunnuntaina olin koko illan töissä, ja vaikka kyse oli vain 7 tunnista, se tuntui 14 tunnilta. Oli niin hiljainen päivä, ja luulinkin jo jossain vaiheessa, ettei se lopu milloinkaan. Eilen ja tänään se hiljaisuus kyllä sitten on kostautunut, kun on ollut todella kiirettä. Mä kyllä itse pidän paljon enemmän siitä, että on koko ajan pieni kiire, kun on kuitenkin sitä tekemistä. JÄRKYTTÄVÄ ajatella, että mun pitää taas aamulla raahautua sinne. Miten mä jaksan ???

Onneksi tyttö oli taas ollut aivan kultainen, ja oli päivällä tyhjentänyt koneen ja imuroinut, joten mun ei tarvinnut heti töiden jälkeen edes miettiä minkään tekemistä. On se vaan aikamoinen pimu, sanoi vaan, että hän ajatteli, ettei mun sitten heti tarvi alkaa siivoilemaan heidän jälkiään =). Eipä tuolla miesväellä tulisi koskaan mieleen tuollaiset!!!

Niin, tuo tyttöjen "viikon-leiri-kotipihassa"-operaatio sitten päättyi kahteen yöhön =) Öisin kyllä on aika vilpoista ollut, ja nyt on tänään taas tullut vettäkin, kuin esterin ämpäristä. Ja kaipa he siellä olisivat sen viikonkin majailleet, mutta tytön bestiksellä ja vanhemmilla oli jotain jo suunniteltuja juttujakin. Kyllähän nuo siellä kerkiävät tänä kesänä vielä yöpymään monet kerrat.

Kovin on taas hiljaista. Mies kömpi jo tunti sitten peiton alle, kun on aamuyöstä herätys ja teinit puuhaavat yläkerrassa jotakin. Täytyisiköhän munkin mennä vaan nukkumaan ?? VÄSYTTÄÄ!!! MITEN VOI OIKEASTI OLLA NÄIN HUONO OLO ??