Mies sanoi tänään ENSIMMÄISTÄ kertaa pitkään aikaan, minulle että;

Kyllä meidänkin pitää vielä tämän vuoden puolella yrittää mahdollisimman monta yritystä lapsettomuushoitoja!!! Ainakin ne kaksi IVF;ä, mitkä on periaatteessa käyttämättä. Ja että viimeistään elokuussa olevan minun suuremman työrupeamani jälkeen jatkamme..

Että tuntui hyvältä kuulla tuo oma-aloitteisesti oman miehensä suusta, varsinkin sen ensimmäisen IVF;n jälkeen, kun hän niin mielettömästi pelästyi minun kipujani ja yleensäkkin sitä, kuinka kivuliasta tuo kaikki minulle oli.

MEILLÄ SIIS YHÄ ON TOIVOA!!!

Pelkäsin oikeasti, mitä hän tulevaisuudessa miettii koko asiasta, koska heti hoitojen jälkeen hän sanoi mulle silloin, ettei anna enää koskaan minuun sattua ja koskea niin paljon, kuin mitä minuun silloin sattui..

 

733627382_l.gif