Miten voi ihmistä väsyttää näin paljon ja 24 tuntia vuorokaudesta ?? Täytyy kyllä myöntää, että rytmit ovat aivan sekaisin vieläkin loman jäljiltä, eikä taida loppua ihan heti näkyä.. No, huomisen kun vielä jaksaisi, niin sitten on onneksi viikonloppu vapaata.

Olen tämän viikon tuuraillut töissä kesälomalaista, ja täytyy sanoa, että suottahan minä sitä aluksi jännitin. Hyvin olen selvinnyt töistä, eikä ole oikeastaan ollut mitään ongelmia, vaikka yhden päivän opastuksella olen työt tehnytkin. Olen kyllä tykännyt ihan mielettömästi tämän viikon hommistani, ja voisin jopa kuvitella tekeväni niitä pidempäänkin. Päivät on töissäkin menneet nyt niin nopeasti, ettei ajankulua edes ole huomannut. Illalla tosin olen kuin nukkuneen rukous, ja kaikki kotityöt on täytynyt pakottamalla tehdä =(

Ehkä nämä sateiset, harmaat ja pimeät ilmatkin ovat vaikuttaneet mielialaan, on kotonakin ollut välillä enemmän tai vähemmän kireitä tunnelmia.. Niin, kaksi työssäkäyvää ja VÄSYNYTTÄ ihmistä, ja sitten kun vielä työajat menevät aivan ristiin, niin se sitten ikävä kyllä myös purkautuu, niillä vähillä yhteisillä hetkillä.. Tänäänkin mies lähti kahden aikaan töihin ja minä pääsin kotiin kolmelta, ja mies tulee sit puolen yön jälkeen töistä, ja mä jo nukun (tai ainakin mun pitäisi nukkua!!!) Ja eikö ole typerää, että sekin vähä aika sitten täytyy kahden aikuisen ihmisen riidellä ?? =(

Ärsyttää ja v****taa sekin, että TÄSSÄKÖ tämä niinsanottu kesä nyt sitten oli ja meni ??? Huomaamatta, ja siinä sivussa. Eipä ollut kovinkaan montaa lämmintä päivää, koko ajan vain sadetta =( Paljon jäi suunnitelluistakin jutuista sit tekemättä. Serenaankin piti noiden teinien kanssa  suunnistaa, mutta lähdeppä nyt sinne, jos lämpömittari näyttää +13 astetta.. Samoin kävi meidän Yyterin reissun kanssa. Mutta näin kun matkaa on kuitenkin "tarpeeksi" molempiin, niin eipä tee huvin vuoksi mieli lähteä noihin ajelemaan.

Voi, meillä on muuten miehen kanssa tuolle teinitytölle uusi yllätys valmiina. Olenhan minä täällä kertonut, että hän on VANNOUTUNUT Anna Abreu-fani, näkisittepä muuten tuon tytön seinät =) Me aiomme lähteä/viedä hänet laivareissulle lokakuussa, kun Anna on siellä esiintymässä (heh ! ), vielä kun osaisi pitää salaisuuden ja ilmoittaisi sen vasta vaikka sillä samalla viikolla, kuin tuo reissu on =)  Yksi ilta me tulostelimme hänelle netistä Annan kuvia, kun hänellä on kansio jonne niitä kerää. Yli sata kuvaa on nyt tämän hetken saldo. Kavereiden kanssa ne sitten jopa niitä kuvia vaihtelevat. Heh, enää ei vaihdella tarroja eikä kiiltokuvia, niinkuin mun nuoruudessa.

Mieskin muuten vanheni jälleen sitten tällä viikolla. Mä kävin sille sitten hakemassa lahjakortin hierojalle. Jumaliutsi, kun on kallista touhua sekin nykyään. 38,-/1,5h.. Kolmen kerran lahjakortin hain, ja se onkin kyllä tarpeen, kun aina niskat ja selkä ihan jumissa ja kipeenä, ikuisesta ajamisesta. Jos viikonloppuna sitten väsäisi vielä täytekakunkin herralle =)

Ollaan me muuten alettu sillai sivusilmällä katseleen vähän uutta/toista taloakin. Miten nekin voi olla nykyään NIIIIIN kalliita ?? Älyttömiä hintoja tälläisen tuppukylän hinnoiksi.. Yksikin aika ihana OK-talo (on kyllä viime vuonna tehty!!!!) 218 000,- €!!!! Huh, ei oikein sovi tänne maalaismaisemiin tuo hinta.. Enkä mä oikeastaan ole 100% varma olenko mä tästä valmis pois lähteämäänkään. Toisaalta taas houkuttaisi ajatus parempikuntoisesta/uudemmasta talosta. Molemmissa on hyviä ja huonoja puolia. Tässä on parasta tämän talon sijainti!!! Tämä on keskellä, mutta silti sivussa ja piilossa. Niin ja tykkäänhän minä tässä muutenkin asua. Remonttia tämä kyllä vaatisi PALJON, ja pelkäänpä, että sekin tulee jokseenkin kalliiksi kuitenkin. En tiedä..

Mutta nyt pyykkäämään ja saunan lämmitykseen!

Aurinkoista huomista päivää kaikille !!!!

770659.jpg