Kirsi (salaisesta blogista) haastoi minut seuraavaan haasteeseen =)

ELI;

Kerro itsestäsi seitsemän faktaa ja haasta sen jälkeen mukaan seitsemän muuta bloggaajaa.

Jaa-a, pakko kai sitten yrittää vastata tähän =D

1. Olen neuroottinen tarkistamaan herätyskellon soittoaikaa. Eli siis illalla tarkistan, tarkistan ja tarkistan, että kello varmasti on soittamassa ja aika on asettu oikein =)

2. Tämä sama pätee jossain määrin myös kaikkien sähkölaitteiden tarkistuksiin, jos olen lähdössä kotoa jonnekkin. Ja ellen tätä muista, on minun melkein palattava takaisin tarkistaakseni, ettei mikään hellan levy/kahvinkeitin jäänyt päälle!

3. Nukun aina alasti

4. Olen niin "päättäväinen" (lue; ITSEPÄINEN), että teen mitä vain, jos sisimmässäni HALUAN =) Esim. pyysin monta kertaa miestäni, että voisimmeko siirtää meidän (ei käytössä olevan) arkkupakastimen keittiöön tuolta verannalta, ja hän ei ymmärtänyt edes sitä miksi se pitäisi siirtää.. No, yksi päivä, kun olin jälleen edellisenä iltana pyytänyt, eikä mitään ollut TAASKAAN tapahtunut, päätin että nythän sen siirrän!!! Ja niin siirtyi yli 200 litran arkkupakastin paikasta A paikkaan B (voin kyllä myöntää ettei ollut mikään helppo jobi, kun on kapeat ovensuut ja korkeita kynnyksiä!!!) vain yhden naisen hartiavoimin. Kyllä oli mies hiljaa ja ihmeissään =D

5. Tarvitsen aamulla herätäkseni kaksi tuntia aikaa ja pannullisen kahvia, auta armias kuinka päiväni menee pieleen, jos nukun pommiin!!

6. Suutun välillä todella typeristäkin asioista, ja lepynkin nopeasti. Tuo leppyminen nopeasti ei tosin aina päde oman aviomiehen kohdalla! (ikävä kyllä)

7. Jos keittiön ruoka,-tai tiskipöytä on sekaisin, olen heti pahalla päällä!!! Tämä pätee ihan mihin vuorokauden aikaan.. jos olen aamulla sen siivonnut ja töiden jälkeen se on sekaisin, menee heti herne-maissi-paprika-pussi nenään!! (ja älkää kysykö miksi, en tiedä! Minua ei haittaa jos on muutama roska lattialla jne. mutta tuo "pilaa" päiväni)

Ja nyt haastan mukaan seuraavat =)

Satu

Mollukka

JonnaKonna (salainen blogi)

Härkä

Niina

Minna

Myyryläinen (muuttunut salaiseksi huomaamattani =(  toivottavasti tämä kuitenkin tavoittaa sinut)