"Katson silmiis, enkä nää,

Ystävää, Sattuu tää..

Kättäs talven kalpeaa koskettaa mä enkö saa.

Kirvelee nyt katkeruus ja valheet,kaukana on aamu uus, mutta vielä päivä koittaa.

Synkän yön se voittaa,linnut laulaa niin sydämiin..

Kerran vielä päivä koittaa kanneltansa soittaa tuuli yli maan riemuissaan.. Kerran vielä päivä koittaa, näin nostan pään ja aamuun mä jään..

Mennyttä on eilinen, tunteet sen, virheet sen..

Kaiken kyllä korjaisin,kumpa vain mä voisinkin..

Jossain on tuo toiveikkuus, nyt vaikka kaukana on aamu uus mutta vielä päivä koittaa synkän yön se voittaa,linnut laulaa niin sydämiin.

Kerran vielä päivä koittaa, kanneltansa soittaa, tuuli yli maan riemuissaan. Kerran vielä päivä koittaa, näin nostan pään ja aamuun mä jään..

Käännyt huomiseen,toivoen sen teet!!

Kerran vielä päivä koittaa, synkän yön se voittaa,linnut laulaa niin

sydämiin..

Kerran vielä päivä koittaa, kanneltansa soittaa, tuuli yli maan riemuissaan.

Kerran vielä päivä koittaa.. näin nostan pään ja aamuun mä jään.."