897797.jpg

Minä sain tämän kunniamerkin rakkaalta ja tärkeältä ystävältä; Rokkikselta, erittäin kauniiden ja merkittävien sanojen ja tunnustusten kera. Kiitos rakas Ystävä <3

Tämä pitäisi antaa eteenpäin max. 5 seuraavalle ihmiselle. Mutta blogeja selatessani huomasin oikeastaan jokaisen tämän kerran saaneen. Siitä huolimatta toistan tietyt nimet, koska haluan antaa tämän minulle tärkeille ihmisille, joista on tullut minulle kultaakin kalliimpia, ja erittäin tärkeitä tuki-henkilöitä ja YSTÄVIÄ!!!

Eli enpä odota seuraavien uudelleen tähän vastaavan tai eteenpäin lähettävän, mutta siitä huolimatta;

ROKKIS;

Sinusta on tullut minulle äärimmäisen rakas ja hyvä ystävä, ja olet erittäin vahva ja ihana ihminen! Voi, kun omistaisin puoliakaan sinun voimistasi =) Olisi ihana viimein tavata sinut, ja parantaa tätä välillä niin jumalattoman epäreilua ja mälsää maailmaa =) *halaa*

JONNAKONNA; 

Ihana ja aurinkoinen ihminen, johon ehdottomasti haluaisin tutustua myös livenä. Ihminen ketä rakastaa, ymmärtää ja elää täydellä sydämellä, ja jonka seurassa taatusti pilvinenkin päivä muuttuu aurinkoiseksi. Rakas Ystävä ja tuki *halaa*

MOLLUKALLE;

Meidän ikiomalle sisupussille, joka ei vähästä lannistu, eikä periksi anna vaikka mikä tulisi =) Kiitos, kun jaksat aina yrittää, ja valaa sitä uskon/toivonkipinää meillekkin. *halaa*

KIRSILLE;

Kiitos rakas Ystävä kaikesta; aivan kaikesta!!! Olet Ystävä isolla Y;llä <3 *halaa*

SADULLE;

Moneskohan suo tämä on, kun olet mua ylös nyppimässä ?? MONES, eikä taatusti edes viimeinen.. Kiitos kaikista ihanista sanoistasi ja lohdutuksistasi - ja yleensäkkin KAIKESTA. Olet rakas ja tärkeä Ystävä =) *halaa*

 

LISÄKSI HALUAN OJENTAA TÄMÄN KUNNIAMERKIN, JOKAISELLE JOKA ON ENEMMÄN TAI VÄHEMMÄN MINUA OLLUT TUKEMASSA, LOHDUTTAMASSA TAI MUUTEN VAIN POTKIMASSA ETEENPÄIN, VÄLILLÄ TÄLLÄ NIIN PIRULLISEN VAIKEALLAKIN POLULLA!!!