Haikkis haastoi minut joku aika sitten seuraavaan haasteeseen, johon vihdosta viimein koitan vastailla. Eli nyt sit pitäis osata listata kahdeksan asiaa, jotka tekee mut onnelliseks... ja miestä ei saa ilmeisesti listata tässäkään =( 

* Kaikista onnellisimmaksi minut kuitenkin saa TEINIT (Ja MIES =D) Ilman heitä olisin varmasti aivan hukassa, enkä ainakaan ollenkaan kokonainen ihminen.. Heidän vuokseen jaksaa rämpiä tätä elämää läpi, vaikka kuinka välillä tökkisi.

* KOTI - aivan ihana, ja maailman ihanin ja turvallisin paikka. Vaikka välillä sanonkin täällä kaikkien seinien kaatuvan päälle.. Siitä huolimatta rakastan asua tässä talossa, ja tämä tuntuu todella kodilta.

* ÄITI =D - Minulla on maailman ihanin ja parhain äiti!!! Hän on kultaisin ihminen maan päällä <3

* YSTÄVÄT & KAVERIT - minulla on paljon kavereita, mutta vain muutama YSTÄVÄ! Olen huono luottamaan asioitani kenellekkään, mutta nämä muutama erityisen hyvä Ystävä pelastaa tilanteen <3 Enkä ollenkaan TODELLAKAAN väheksy kavereitani mitenkään, he ovat minulle myös erittäin, erittäin rakkaita <3

* TYÖPAIKKA - Viihdyn ja tykkään olla töissä juuri omassa työpaikassani. Siellä on mukava pomo, mukavat omistajat ja ihanat työkaverit. Toivottavasti saan työskennellä siellä AINA =D

* MIEHENI päivittäiset hellyyden ja rakkaudenosoitukset. Se kun hän monta kertaa päivässä halaa, tai antaa suukon. Sanoo rakastavansa.. <3

* MEIDÄN AVIOLIITTOMME KESTÄVYYS - se on näiden vuosien aikana jo huomattu/todettu.. Kaikista mahdollisista vaikeuksista huolimatta liittomme on kestänyt, ja se kertoo sen kuinka vahvalla pohjalla tämä kaikki loppujen lopuksi on

* Se että, minulla on ENÄÄ 10 KUUKAUTTA jäljellä seuraavaan KESÄLOMAAN =D joka onkin sitten TÄYSI loma!!! JEEE =D

Ja minä haastan tähän mukaan jokaisen, joka blogissani vierailee.