Viimein olisi jälleen työviikko takanapäin *huoh*.. Vielä ensi viikko kesäloman tuurausta, ja sitten viimein omiin, tuttuihin ja turvallisiin hommiin. Täytyy kyllä sanoa sellainenkin, ettei ole koskaan vielä mennyt kuusi viikkoa näin nopeasti kuin noissa tuurauksissa on mennyt. Hyvä puoli asiassa, kun aika kuluu niin nopeasti =) Voisin kyllä varmasti tottuakin tekemään tätäkin hommaa. Arvaatkaapas vain mikä homma minulle eilen lankesi.. ??? No, mikäs muu, kuin vauvanvaatteiden,-tarvikkeiden puolen järjestely ja siivous *huokaisten, ja tahdon voimalla ja suomalaisella sisulla hommasta sitten kuitenkin selvisin*

Koko viikko kului sitten taas iltavuorossa (lukuunottamatta tätä päivää, kun olin aamuvuorossa), joten sen vuoksi on ollut blogirintamallakin niin hiljaista. Ei vain ole jaksanut enää kymmenen jäljestä alkaa kirjoittelemaan mitään järkevää.. (ihan kuin nämä jutut nyt joskus olisivat niin fiksuja tai järkeviä )

Nyt viikonloppuna olisi sitten tarkoitus viimein viettää tuon teinipoitsun synttäreitä. Aika järjestelyt ja siivoilut vaan edessä taas huomenna. Miehellekin iski karmee flunssa ja kuume tänään. Tai kai sitä oli jo eilenkin, kun valitteli oloaan, mutta tänään tuo sitten jo valui sohvan pohjalle töistä tultuaan. Mielessä on kyllä muutaman kerran illan aikana käynyt, että miten miehestä voikaan tulla noin avuton ja "reppana" kipeenä ????? Jopa lasten kanssa pärjään helpommin ja paremmin heidän sairastaessaan, kuin aikuisen miehen!!! Lapselle voi iskeä piirretyn leffan pyörimään ja sohvalle peiton alle, mutta tuo huokailee ja voivottelee koko ajan .. "huoh".. "voi, että.." "niisk.." Vähän väliä kuuluu mitä milloinkin !!! VOI REPPANAA!! Täytyy nyt vain toivoa, että tuo siitä sitten helpottaisi.

Niin, tällä viikollahan alkoi sitten viimein tuo kauan odottamani BB!! Täytyy sanoa, että aikasmoinen porukka. Toiset nostattavat tunteita enemmän kuin toiset, mutta siltikin mielestäni ensimmäinen BB oli se paras. Ja jotenkin - AINAKIN TOISTAISEKSI - tuntuisi, että viime vuonnakin oli jokseenkin värikkäämpi porukka mukana. Saattaahan tuo olla, että se siitä vielä muuttuu, jahka ohjelma pääsee kunnolla käyntiin. Mun täytyy kyllä myöntää, että olen täysin BB-addikti!!! Olen odottanut ohjelman alkua kuin kuuta nousevaa, ja aina se on PAKKO nähdä. En kuiteskaan onneksi niin paljon, että katselisin sitä 24/7..

Näistä ohjelmista tuli mieleeni tuo Haikkiksen palvoma Grey.. Mun täytyy nyt myöntää -silläkin uhalla, että Haikkis kivittää mut -, että EN OLE VIELÄ KOSKAAN katsonut kyseistä sarjaa!! Onko se oikeasti niin hyvä, kuin mitä sanot?? Mun on monesti pitänyt se kyllä katsella, mutta en vain koskaan ole muistanut sitä.

Joo, mä muuten hain tänään töiden jälkeen itselleni uuden puhelimen - Nokian 6300 - ja joudun perskele huomenna menemään takaisin. Siinä puhelimessa ei mene se takana oleva kansi kunnolla kiinni.. Se ei mene, vaikka tekisi mitä. Jää ihan pikkaisen raolleen, ja sen takia se luukku ei pysy siellä. (ja nyt kun joku kuitenkin miettii/meinaa sanoa, niin Ei, se ei ole vain niin piukka, ja sitä ei voi ilman vasaraa saada kunnolla kiinni saakka!!! Siinä on jokin vika! Että harmittaa.

Eipä näissä mun jutuissa tunnu tänäänkään olevan mitään järkeä, ei päätä eikä häntää. Eikä minkäänlaista loogista järjestystä. Väsymys on jo tähän aikaan melkoinen, ja vielä tarvis jaksaa raahautua saunaankin. Ja saada itsensä ihmisten aikaan huomen aamulla ylöskin.

Mutta nyt, Kauniita unia jokaiselle!

867198.jpg

 

PS. JonnaKonna, sain minä meilisi.. - KIITOS <3 VOIKO ENÄÄ KAUNIIMPAA VIESTIÄ TOISELLE LÄHETTÄÄ * halaa*

Olet todella rakas ja tärkeä ihminen minulle!!!!