Sain Toivottomalta seuraavan haasteen =o)

Tehtävänanto: Kerron mitä minulla on päälläni, kun saan tämän haasteen. Tämän jälkeen valitsen seuraavat viisi ihmistä, jotka haastan tekemään saman perästä. Heidän tulee myös kirjoittaa nämä säännöt merkintäänsä. Linkitän haastamani ihmiset tämän merkinnän loppuun ja käyn ilmoittamassa heidän kommenttilaatikkoihinsa haasteesta ja tästä merkinnästä.

No, huh.. tämä tulikin vähän "hulluun" saumaan, minä nimittäin tulin juuri suihkusta =o) eli minulla ei paljoa päällä täällä hetkellä ole. Löytyy vain mustat pikkuhousut, sekä vaaleanpuna-punaraidallinen kylpytakki, ja päähäni olen kietonu valkoisen pyyhkeen. Siinähän tuo sitten onkin tämän hetkinen vaatevarustus =o)

Minä haastan tähän sitten ;

Kirsin (salainen blogi) 

Rokkiksen

JonnaKonnan (salaisten ovien takana hänkin)

Hymyn

Härän