Voi plääh.. viimein työviikko takana. Mun piti niin kovin laittaa mattot pihalle, ja siivota koko kämppä töiden jälkeen.. Arvaatkas laitoinko/olenko.. =( En kun on niin tautinen väsymys, ja niskat ov aivan jumissa. Töiden jälkeen veli kävi pikemmin, ja sen jälkeenhän otin ne (kuuluisat) päiväunet. Mikäköhän mulla oikeesti on, kun mua väsyttää KOKO AJAN ??? Alkaa jo itseäkin vit***taa tämä saamattomuus..

Eilinen ilta oli tosiaan aivan katastrofi, ja ystävän perheen tilanne HELVETILLINEN, kuin suoraan jostain tv-sarjasta, painajaisesta. Eiliseen saakka olin kuvitellut, ettei tuollaista voi kenellekkään edes tapahtua.. ja kaikki yhden hullun ihmisen vuoksi.. Kotiintultuani vielä viestittelin ystävän kanssa pitkän aikaa. Toivon todellakin koko sydämestäni, että kaikki se selviää, ja varmasti selviääkin, sillä valheet paljastuvat AINA!!! En voi tällä hetkellä mitään muuta kuin rukoilla heidän puolestaan ja lähettää paljon voimia!!!!

Pihalla on taas satanut ja käynyt kamala myräkkä koko päivän. Oikein syksyinen ja kolea ilma *hrr* HEH, johan mulla on ollut muutaman kerran villasukatkin jalassa.. Minä oon kanssa ikuinen vilukissa..

Nyt kahvinkeittoon, jos vaikka saisi jotain tehtyäkin tänään..