Huomaa, että syksy, sateet ja PIMEYS ovat tulleet. Sen huomaa minusta, olostani ja fiiliksistäni. Olen aina ollut niin henkeen ja vereen auringon ja valon ihminen, kesällä/kesästä minä elän! Ja kun syksy saapuu, voisin minä painua talviunille. Olen koko ajan niin mielettömän voimaton ja väsynyt.

Nytkin, mitään en saa aikaiseksi, kun koko ajan väsyttää, väsyttää ja väsyttää!!! Pitäisi tehdä kaikenlaista, mutta ei niin ei.. Tänäänkin sain jopa niin paljon aikaiseksi, että sain ostettua imurinpusseja =o) siihen se sitten jäikin. Teimme miehen kanssa kirjolohikeittoa, ja sen jälkeen kömmein miehen kainaloon hetkeksi ruokalevolle, ILLALLA KUUDEN AIKAAN!!! - no, kyllä sen arvasi miten meille kävi, mehän nukahdettiin.. Pari tuntia siinä sitten hurahti unten mailla. Joten se sitten tästä illasta.. Vaikka mikäs sen parempi paikka viettää kylmä syysilta, kuin oman rakkaan turvallinen ja lämmin kainalo =)

Alkaa vaan jo itseäkin ärsyttää tämä ikuinen väsymys ja maleksiminen! Ja enhän minä syksyä missään nimessä pelkästään inhoakkaan. Luonto on kaunis, ja rakastan istuskella sohvalla, kynttilän valossa. En tiedä, pitäisikö alkaa syömään jonkin valtakunnan vitamiineja tms., jos ne yhtään auttaisivat tätä oloa.

Mä kyllä ihmettelen miten ihminen voi olla näin nuutunut. Ja nytkin niiden parin tunnin "päivä"unien jälkeen, täällä mä taas kökin keskellä yötä, ja juuri nyt ei väsytä vähääkään.. Mut mä olen kyllä aina ollut tälläinen yökukkuja, eikä tämä ole tämän väsymykseni syy.

Päivät on töissä mennyt tällä viikolla aivan mielettömän nopeesti, tuntuu ettei puoliakaan ole ehtinyt tekemään, mitä on koittanut. Ihana, kun aika menee nopeesti, eipä tarvi istuskella ja miettiä, että mitä tekisi. En tiedä muuten vaikka tämä mun väsymykseni olisi siitä, että mulla on vieläkin flunssaa, nenä vuotaa ja kamala rahiseva yskä. Ja tämä on jo toista viikkoa. Lääkäris en ole käynyt enkä sairaslomaa hakenut, mutta taitaa sekin vielä kostautua, kun ei tämä tunnu itsellään ohi menevän.. Pitäis varmaan hakea jotkut lääkkeet, niin paranisikin joskus.

No, ehkäpä tämä tästä jälleen helpottaa - jossain vaiheessa.

BB;ssä on aivan ihana viikkotehtävä =o) Voidaanko hienompaa tehtävää enää aikuisille iskeä, en ole tainnut koskaan nauraa niin paljoa, kuin eilen tehtävän alettua. Tänäänhän siellä olikin sitten räsypokanpeluu-ilta, ja aika "nössöä" toimintaa.. Miksi jotenkin tuntuu, että tänä vuonna on muutenkin hiljaisempaa (tylsempää?) porukkaa, kuin viime ja edellisvuonna?? Onhan sieltäkin silti omat suosikit siis löytynyt, mutta yleisesti kun vertaa, niin kyllä viime vuonna oli paljon enemmän toimintaa! Mun suosikit tällä hetkellä on KADI ja JARKKO. Molemmat jotenkin niin lutusia ja ihania. Aurinkoisia. Saattaahan nuo kyllä vielä muuttuakkin. On siellä muutama ei-siedettäväkin tyyppi, mutta niitä en viitsi täällä pahemmin mainita, ettei tule mitään sanomisia =o)

Mutta nyt kömmin kullan kainaloon katseleen leffaa, jos saisi nukuttuakin vielä tänä yönä.

Kauniita unia kaikille *halaa*