Mun piti jo kömpiä peiton allekkin, kun aamulla on taas kuudelta herätys, mutta kuinka ollakkaan, tässä sohvan nurkassahan minä edelleenkin kökin. Aamullahan tuo sitten jälleen kostautuukin. Viime yönä en onneksi herännyt painajaisiin, en oikeastaan edes siihen, että mies oli kömpinyt yöllä töistä kotiin, ja viereen. Oli kuulemma kainaloonkin ottanut, johon minä olin tokaissut, että "koitetaan nyt vain sitä toista ratkaisua, kun ei tämä ensimmäinen toiminutkaan niin kuin piti.." =o) Mies sanoi, että hän jo luuli, että heräsin sitten kuitenkin, mutta pianhan tuo oli huomannut, että umpiunessahan minä.. En tiedä kyllä yhtään mistä oli kyse, työasioista epäilen minä =o) ahkera työntekijä kun yötkin työskentelee.. Ja vielä ilman palkkaa.

Sitä alkaisi sitten tuuraukset olla voiton puolella, vielä kaksi päivää jäljellä, ja sitten viikonloppu vapaa JEE! En kyllä ymmärrä, minne tämäkin viikko on kadonnut, kun niin nopeasti aika kuluu.

Mies muuten yllätti minut eilen. Meillä oli kihlapäivä, ja kun minä pääsin töistä kotiin, minua odotti aivan ihana kirkkaanpunainen timanttiananas-kukka keittiön päydällä (mies oli itse jo lähtenyt silloin töihin). Harmi, etten saa siitä kuvaa tänne, kun tuon uuden puhelimen myötähän selvisi sitten kotona vasta, että siihenhän kuuluukin sitten erilainen johto, kun mitä meiltä löytyy. Täytyisi käydä ostamassa siis jälleen uusi, ja erilainen. (Miksiköhän nekin on aina erilaisia, vaikka malli olis sama) No, mutta minun maailman ihanin ja kultaisin aviomieheni oli siis hakenut vaimolleen "timantin" =o)

Kai sitä on oikeasti pakko kömpiä vain sinne peiton alle, jos meinaa jaksaa kuuden tunnin päästä taas herätä töihinkin. jospa huomenna irtoaisi tekstiäkin hieman enemmän, nyt ei tunnu taas minkään valtakunnan ajatukset liikkuvan =o)

Kauniita unia <3