Jälleen uusi viikko sitten alussa, ja kuten huomaatte minä jälleen kuhnaan täällä keskellä yötä, vaikka herätyskin on jälleen puoli 7 viimeistään. Aamuvuoroviikko nimittäin. No, niissäkin on hyvät ja huonot puolet - aamu-ja iltavuoroviikoissa meinaan. Aamuvuoroviikoilla ehtii sentään tekemään vähän muutakin, kuin vain käymään töissä, kun pääsee ihmisten aikaan töistä kotiinkin.

Joo, kuten jo kerroinkin, niin tulihan se täti sieltä sitten - jälleen. Vaikka eihän mun kuulunut mitään muuta luullakkaan/odottakaan. Silti jotenkin jäi tuosta kontrollikäynnistä ja sen lääkärin "löydöksistä" hieman epävarma olo, joten ehkä se vaikutti omalta osaltaan.

No, mutta joka tapauksessa - PITIHÄN MINUN TUO TIETÄÄ JA ARVATA, se ihme kun ei koskaan, milloinkaan osaa tulla meidän osoitteeseen.. Selailin tänään netissä lueskelemassa erilaisia kirjoituksia lapsettomuudesta ja tutkimuksista. Koitin löytää myös tietoa noista hivenaine-jutuista, joista Hanna minulle kerran kommenteissa kertoi mutta ne tiedot olivat niin pitkälti englannin kielisiä, ja minun kielipääni ei ihan niihin riittänyt, joten enpä niistä sitten niin löytänytkään mitään. Mutta jos Hanna, olet jo jotain omalta osaltasi selvitellyt/saanut tietoa, niin tule ihmeessä kertomaan minullekkin, sillä minua kyllä kiinnostaa kaikki mahd. tieto!

Lisäksi koitin löytää tietoa mm. prolaktiiniarvoista ja siihen liittyvistä jutuista, sillä silloin kun me menimme hoitoihin, niin minultahan otettiin nuo kokeet, ja muistan lääkärin sanoneen, että kokeet olivat ok, mutta.. silti minua häiritsee se, että minulla rinnoista tulee kuitenkin vaaleaa nestettä, eli mihin tämä viittaa ?? Voiko tämä jotenkin kuitenkin liittyä meidän lapsettomuuteen?? Siis vaikka nuo kokeiden arvot olivatkin normaalit?  *hyvät mietinnän aiheet keskellä yötä* =O) Netissä vain juttuja lukiessani, luin monestakin tapauksesta, jossa tuo prolaktiini olikin ollut jokseenkin ratkaisevana tekijänä..

Joo, epätoivoista.. tiedän..

Jopa niin epätoivoista, että nyt kömmin tuon ukkelin viereen ja koitan saada untakin tänä yönä =o)

Kauniita unia kaikille <3