Täällä on aivan täysi talvi, lunta on tullut tämän päivän aikana enemmän, kuin koko talvena yhteensä!!! KARMEE ILMA!!! Täytyy sanoa, että ellei olisi tarvinnut töihin tänään mennä, en olisi todellakaan suostunut nenääni ulos laittamaan koko päivänä.

Samaa mieltä taisi olla suurin osa asiakkaistakin, sillä töissä päivä oli todella hiljainen! Huomasi, että ihmiset oli kaivautuneet sohviensa nurkkaan peittojensa alle, telkkaria katselemaan. Mikä oli ihan hyväkin, sillä mun sormi ei todellakaan voi mitenkään "hyvin"..

Viime yönä valvoin neljään saakka, ja sitten annoin periksi ja kömmein ottamaan särkylääkettä, sillä niin paljon mun koko kättä särki! Ja silloin aamuyöllä olin sitä mieltä, että mun olis pakko raahautua aamun aikana käteni kanssa lääkäriinkin. En sitten kuitenkaan jaksanut aamusti lähteä moneksi tunniksi jonottelemaan.

Koko sormi on puolta suurempi, eli turvoksissa ja melkein koko kynsi aivan musta. Vähääkään kosketusta ei sormi kestä, joten saattaa kuvitella, miten tuskallista on koittaa toimia tuollaisella kädellä töissä.. Ei kivaa. Täytyy nyt toivoa, että tuo tuosta helpottuisi. En viitsisi millään tuollaisen takia sairaslomaakaan kyllä hakea!!! Kumpa siitä nyt ei tuo kynsi sitten lähtisi, vaikka pahaa kyllä pelkään..

Sain tänään postissa ihanan yllätyksen (sillä olin tämän jo ihan unohtanutkin), sain nimittäin kirjeen "Korpikankaan Siemeneltä" ja mitäpä muutakaan siellä kuin kukkien siemeniä =) Koominen ajankohta, kun katselee noita lumikinoksia meidän pihamaalla =)

Sieltä tuli mm. seuraavien kukkien siemeniä -  Pioniunikkoa, Päivänsiniä, Tuoksuhernettä, Idänunikkoa, Tuliunikkoa,Sormustinkukkaa, Idänunikkoa, Sinivaleunikkoa, Lobeliaa, Salkoruusua, Siperianunikkoa.

Ai, minäkö jotenkin hurahtanut tuohon Unikkoon vai ?? Joo, viime kesänä ihastuin suuresti. Se on mielestäni todella kaunis! No, enää ei sitten puutu kuin se kevät, ja auringonpaiste! Tällä hetkellä ei kyllä hyvältä näytä, tuon kevään saapumisen suhteen..

Niin ja mun muumimukitkin olivat postiin saapuneet =D JEE! Ikävä kyllä, en taida niitä muutamaan päivään ehtiä hakemaan. Yritän kyllä. Pakkohan mun on ehtiä =D

Mutta nyt keittämään vielä yöteet, ja sitten pehkuihin, aamulla jälleen seiskalta täytyis raahautua ylöskin taas.

Kauniita Unia Jokaiselle <3