Viikonloppu sitten jälleen tuli ja meni - se, että missä välissä, jäi vähän mysteeriksi  =) Mikseis työpäivät/viikot kulu aina yhtä nopeesti *hih* Joo, eli torstai ja perjantai-ilta olivat töissä OIKEASTI yhtä tuskaa!!! Vaikka tein koko alkuviikon todella pitkää päivää, ja yllättäen torstai olikin vain kuusi tuntinen ilta, se oli siltikin kaikista pisin päivistä koko viikolla (mistäköhän sekin johtuu ??) Mutta selvisinpä kuitenkin =)

Perjantaista ei kanssa töissä vauhtia puuttunut.. Olin ehtinyt tehdä muutaman minuutin töitä, kun eräs tyyppi sai hälytinportit huutamaan, ja kun pyysin häntä pysähtymään, niin juoksuunhan tuo lähti.. Ja minä reippaana tyttönä tietenkin perään =) Sainhan minä sen kiinnikkin, mutta koska en uskaltanut koskea häneen (oli päätä pidempi kuin minä) ja leikkiä mitään sankaria, hän lähti hetken päästä uudelleen juoksuun. Mutta, sainpa minä häneltä ainakin melkein 100 egen tavarat takaisin, joten jotain hyötyä siitäkin spurtista =) Poliisit tulivat paikalle, ja valvontakameroilta löysimme kyseisen henkilön, joka olikin poliiseille "tuttu" epäilty, joten eiköhän tuo kiinni jää, ja rangaistuksensa saa. Kunpa myös oppisi läksynsä tämän vuoksi!!

Hetken verran meni töissä aikaa tuon jälkeen, että sain sykkeet tasautumaan, ja ajatukset kasaan, mutta menihän onneksi tuokin päivä siitä sitten. Illalla töistä tullessani, olin aivan poikki.. Ja olin ehtinyt jo unohtaa, että tytölle tuli yövieraitakin *plääh*

Lauantai meni aivan laiskotellessa, siis meikäläisellä, vaikka aurinko paistoi koko taivaan täydeltä koko päivän. Mies reippaasti siivoili, pitkin päivää pihanurkkia, mulla ei kyllä ollut minkäänlaista inspistä koko päivänä. Kai tuo rankka työviikko vei vielä vaan niin paljon voimia.

Kaupoilla käytiin jossain vaiheessa, ja mä väsäilin meille simaa, jos se vaikka vielä ehtisi täksi vapuksi tulemaan =) Tyttö autteli, ja naureskellen höpötti, että tää on äiti ihan kuin jostain ruokaohjelmasta, kun neuvoin hälle, miten sitä väsätään =) Munkkejakin oli tarkoitus väsäillä, mut saa nähdä miten käy.. Illalla lähdettiin sitten vielä ilta-cruisailulle kolmistaan, kun poitsu meni vuorostaan kaverille yökylään.

Sunnuntaiaamuna koitti sitten lähtö pirkkahallia kohti, vaikka kyllä olis uni maistunut. Mies oli heräillyt keittämään vaimolleen aamukahvia *ihana*, joten ei auttanut muu, kuin nousta. Päivä meni nopeesti näyttelyä kierrellen, vaikka oltiin kyllä hieman pettyneitä, kun tänä vuonna oli mielestämme paljon vähemmän autoja, kuin viime vuonna. Kyllä siellä silti nähtävää riitti, ja tyttö oli ihan hämmennyksissä, kun nähtiin siellä "salkkareitten Ossi" =) .. olis kuulemma voinut edes partansa ajaa =) Ei uskaltanut tyttö mennä nimmarin hakuun =)

Ai niin, mä näin tuolloin lauantain ja sunnuntain välisenä yönä unta, että JonnaKonna olikin tehnyt mulle hämyn, ja soitti mulle melkein heti, kun oltiin pirkkahalliin päästy, että mitä kuuluu, ja että tuutko tähän pääportille.. *hih*.. Niin, että siinä unessa te olitte kuitenkin tulleetkin sinne, ja nähtiin viimein =) Vähän mua jännitti menomatkalla, että josko tuo olis ollut enneuni, mutta ei se sitten ollut =( Mutta kyllä me vielä ehditään !!! Ja tuo ei muuten oikeasti ole mitenkään halpaa puuhaa!!! 18 euroa aikuiset! Perhelippu maksoi meille 34 euroa! KALLISTA PUUHAA!

Mutta nyt mun on pakko mennä tekemään jo jotain tälle päivälle, vapaapäivät kun menee aina ihan siivillä =)

HYVÄÄ ALKANUTTA VIIKKOA JOKAISELLE !

Myspace Comments